livetsbravader.webblogg.se

byebye Colombia

Kategori: Allmänt

Erika och jag älskar Colombia så mycket att vi har stannat här längre än tänkt. Men den 5e mars sätter vi oss på ett plan till Lima, Peru. Efter carnivalen lämnade vi storstadslivet för 3 nätter i Tayrona National park, jättevackert. Sedan spenderade vi 3 nätter i Palomino, en fiskeby med en helt otrolig strand och efter det åkte vi till Minca, en vackert belägen bergsby där vi även mötte upp Hannes och hans vän Darko. Har aldrig sett så magiska solnedgångar som då. 
 
Ikväll ska Erika och jag ta en nattbuss till Bogota där vi spenderar våra sista dagar i Colombia. Vi kommer mötas upp av Juanse, som jag gick i samma klass som i Brighton. 
 

Kommentarer

  • Farmor säger:

    Kära Filippa!Så mycket Ni får uppleva och se! Fint med Dina bilder och berättelser. Jag följer Din resa från min karta. Var rädd om Dig!! k.hälsn Din Farmor En k. hälsning till Erika också!

    2015-02-28 | 21:11:22
    Bloggadress: http://livetsbravader.webblogg.se
  • ettkolikbarnsbekannelser.webblogg.se säger:

    Erika hälsar tillbaka! Ja, nya upplevelser hela tiden, superhäftigt. Vi är rädda om varandra. Vi har inte stött på ett enda problem hittills. Saknar dig! Kram Filippa

    2015-03-06 | 21:56:18
    Bloggadress: http://ettkolikbarnsbekannelser.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: