livetsbravader.webblogg.se

Voy a Alemania ahora

Kategori: Allmänt

Jäklar vad dålig jag har varit på att uppdatera här den senaste tiden (okej, veeeeckor). Mycket har hänt. Jag bodde på en ekologisk farm med yogainriktning i några veckor. Umgick med indianer över en helg, de lärde mig om deras livstil och visade mig hur deras rutiner ser ut. Dansade till gryningen på en festival i Bogota med fantastiska människor. Åkte 12 timmar nattbuss till Medellin för att säga hejdå till Maria. Följde mitt hjärta och spenderade sista tiden på den karibiska kusten. Skrattat tills jag nästan kissade på mig i solnedgången i Sierra Nevada bergen med Jack. Ja. Sista tiden har varit intensiv men härligt levande och innehållsrik.
 
Halva kursen är numera godkänd och det är endast 4 uppsatser kvar att skriva innan den 18 januari. Lugnt! 
 
Nu är det boarding!
Vi ses snart Europa. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: