livetsbravader.webblogg.se

Sista kvällen i Sverige

Kategori: Allmänt

Helgen har gått fort.
Jag kom hem till välkomnande föräldrar i torsdagskväll med tacos framdukat (de känner mig verkligen). 
Fredagen spenderades på stan då röstning och det sista inför resan fixades. Fick dessutom finbesök på kvällskvisten av både Rebecka och Fanny. Prat, bastu och bad gjorde att jag kom i säng väldigt sent. 
Igår sa jag hejdå till mamma/pappa/farmor och åkte förbi Ottorp en sväng. Sen var Olle och jag i Humlegården och hängde med en drös fina människor som avslutades på Sommar!
 
Och. 
Ikväll är det myskväll deluxe med älskade Seals on Wheels.
Nu känns det äntligen bra i magen. Allt är fixat, packningen står redo, vi har hunnit säga hejdå till (nästan) alla och kan helt enkelt bara koppla av de sista timmarna i Sverige för detta år. 
 
Ändå är det svårt att få det att sjunka in.
Vi åker imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: